joi, 6 februarie 2014

Nice to be busy ??

Azi era sa pic jos. Nu de oboseala, desi mi-e ca ajung si acolo daca o tin tot asa, ci cand l-am auzit pe sefu, reflectand in stilul propriu la nivelul marit de munca din busy season:

It's nice to be busy!
In alta ordine de idei, am observat o chestie. Asta daca n-are de lucru, isi face! Cu cat are mai mult timp liber, cu atat incepe sa revizuiasca mai in detaliu, aruncand in putul gandirii niste pietre pe care zeci de intelepti din firma se chinuie sa le scoata.

Solutia? Nu ii dai raportul la revizuit imediat ce il termini. Ii zici ca e mult de lucru si o nu poti sa i-l dai decat cu o ora inainte de deadline. In momentul ala o sa fie multumit. De ce?

  1. Stie ce faci. Apropos, asta il roade rau ca nu stie tot ce fac. O sa revin asupra subiectului
  2. Ii pare bine ca esti ocupat pana peste urechi (sau cel putin asa pretind eu)
  3. Luandu-mi mie mult timp, o sa creada ca sunt eu destul de minutios si ca atare el se uita doar in treacat si il semneaza.
Si uite asa o sa fie pentru mine 'nice' ca n-o sa mai fiu asa de 'busy' :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu